آسان پرداز توسن

آسان پرداز توسن (آپسان)

شرکت آپسان در سال ۱۳۹۸ با مشارکت دو مجموعه آسان پرداخت (آپ) و شرکت توسن تاسیس گردید و در زمینه ارائه اعتبار خرد به مصرف کنندگان فعالیت می‌کند. اعتبار آپسان روشی نوین برای پرداخت و خرید می‌باشد. در این روش پرداخت، میزان مشخصی اعتبار به دارنده اعتبار آپسان تخصیص داده می‌شود و دارنده می‌تواند تا سقف تعیین شده از اعتبار خود در یک ماه که در واقع یک دوره مصرف می‌باشد پرداخت نماید. در حال حاضر اعتبار پس از پایان دوره مصرف (یک ماه)، صورتحساب مربوطه ایجاد شده و در اولین روز از ماه بعد، این صورتحساب به دارنده اعتبار نمایش داده می‌شود و دارنده اعتبار آپسان آپسان، در اپلیکیشن پرمخاطب آپ، پیاده‌سازی و عملیاتی شده و پرداختهای الکترونیک برای کلیه پذیرنده‌ها اعم از الکترونیکی و فیزیکی میسر می‌باشد.
پس از پایان دوره مصرف (یک ماه)، صورتحساب مربوطه ایجاد شده و در اولین روز از ماه بعد، این صورتحساب به دارنده اعتبار نمایش داده می‌شود و دارنده اعتبار آپسان می‌بایست عملیات بازپرداخت را طبق شرایط مشخص شده انجام دهد. البته امکان پرداخت بدهی قبل از صدور صورتحساب و پس از خرید نیز وجود دارد.
آپسان با ایجاد شبکه‌ بزرگی از فروشندگانی که فروش بیشتر با سود کمتر را به فروش کمتر با سود بیشتر ترجیح می‌دهند، باعث شده تا دارندگان اعتبار آپسان با خرید از فروشگاه‌های تحت قرارداد با آپسان از تخفیف‌های مناسبی برخوردار شوند. در واقع آپسان با این کار مجری یک بازی برد – برد است که هم دارنده‌ی اعتبار آپسان و هم فروشنده از آن منتفع می‌شوند. فروشندگان با عضویت و ورود به جمع باشگاه بزرگ پذیرندگان آپسان، از سود ناشی از ازدیاد مشتری منتفع خواهند شد.

سال تاسیس۱۳۹۸
وبسایتwww..apsan.co
آدرسخیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، پلاک ۵۷، طبقه ۴