اعتماد هوشمند آینده

اعتماد هوشمند آینده

شرکت اعتماد هوشمند آینده با هدف افزایش امنیت اطلاعات، توسعه ابزارهای هویت دیجیتال و بهبود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد امنیت و اطمینان خاطر در محیط سایبری و تجارت الکترونیک در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده است.
این شرکت با بهره‌گیری از توان متخصیص حوزه امنیت اطلاعات و با بسترسازی و ایجاد قابلیت‌های رمزنگاری، امنیت داده، صدورگواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال، توانسته خدماتی نوین و در سطح استاندارهای جهانی، مانند امضای همراه و چک الکترونیک را به کشور عرضه نماید. راه اندازی سرویس امضای همراه برای اپراتورهای تلفن همراه، ارائه خدمات مشاوره در حوزه گواهي الكترونيكی، ايجاد مراكز ميانی و تامين و تجهيز مراكز، انجام مشاوره و ايجاد قابليت PKI enabling سيستم های اطلاعاتی و نرم افزارهای كاربردی سازمان ها، ارائه مهر الکترونیک زمانی برای افراد حقيقی و حقوقی و سرویس‌های ایمن سازی تحت وب از جمله خدمات و راهکارهای این شرکت به شمار می‌رود.
در سالهای اخیر و با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، نیاز به افزایش امنیت اطلاعات، افزایش دانش بومی و بهبود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد امنیت و اطمینان خاطر در محیط سایبری روز به روز بیشتر احساس شده است.
این امر به خصوص در تجارت الکترونیک، که برترین روش تجاری در دنیای امروز بوده و از معیارهای توسعه ‌یافتگی محسوب می‌شود، اهمیت می‌یابد. در این راستا متخصصین خبره و فنی کشور گرد هم آمده‌اند تا در مجموعه اعتماد هوشمند آینده، با اعتماد و سرمایه‌ گروه توسن، در راستای تحقق اهداف مذکور گام برداشته و با بستر سازی و ایجاد قابلیت‌های رمزنگاری، امنیت داده، صدورگواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال، خدماتی نوین و در سطح استاندارهای جهانی، مانند امضای همراه و چک الکترونیک را به کشور عرضه نماید.

مزایای محصولات این شرکت عبارتند از:
• عدم انکار شخص حقیقی و حقوقی (اصالت و امکان پیگیری حقوقی)
• امنیت در تبادل اطلاعات و حفظ محرمانگی اسناد
• امنیت در تبادلات مالی
• جلوگیری از هرگونه سو استفاده و سودجویی
• ساده سازی و آسان کردن کاربرد استفاده از قابلیت زیرساخت کلید عمومی در سامانه های نرم افزاری

در مجموعه اعتماد هوشمند آینده خدماتی همچون راه اندازی سرویس امضای همراه برای اپراتورهای تلفن همراه، ارائه خدمات مشاوره در حوزه گواهي الكترونيكی، ايجاد مراكز ميانی و تامين و تجهيز مراكز، انجام مشاوره و ايجاد قابليت PKI enabling سيستم‌های اطلاعاتی و نرم افزارهای كاربردی سازمان‌ها و ارائه مُهر زمانی برای افراد حقيقی و حقوقی، ارائه سرويس ايمن سازی سيستم‌های تحت وب با سرويس SSL است.

سال تاسیس۱۳۹۴
آدرسخیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، پلاک ۵۷، طبقه همکف