زمین هوشمند آینده

زمین هوشمند آینده

شرکت زمین هوشمند با چشم انداز توسعه کشاورزی و محیط زیست هوشمند در ایران، ماموریت خود را ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین در عرصه کشاورزی و محیط زیست تعریف کرده است و متشکل از چهار دپارتمان فکرافزار، نرم افزار، سخت افزار و ماشین افزار در حوزه کشاورزی و محیط زیست می باشد.
با توجه به مزایای اقتصادی و محیط زیستی کشت کنترل شده، شرکت زمین هوشمند پروژه‌های گلخانه هوشمند را به صورت صفر تا صد در قالب مدیریت پیمان پوشش می‌دهد. تهیه طرح توجیهی، تعیین الگوی کشت، طراحی‌های فنی و مدیریت ساخت گلخانه از جمله خدمات شرکت است.
نظر به اهمیت باغ‌های ایرانی و ارتقای بهره‌وری آنها، شرکت زمین هوشمند در راستای مفهوم باغ‌های هوشمند نیز فعالیت می‌نماید.
تجهیز کشت با دستگاه‌های هوشمند به منظور کنترل تمامی عوامل اقلیمی و تغذیه و آبیاری، ارائه مشاوره تغذیه و گیاه پزشکی، مشاوره بازاریابی و صادرات محصولات برای گلخانه‌ها و باغات از جمله دیگر راهکارهای این شرکت است.
شرکت زمین هوشمند نماینده رسمی و انحصاری شرکت Hermisan در ایران است. چهل سال اتوماسیون آبیاری، تغذیه و کنترل اقلیم باغ و گلخانه، برند Hermisan را در سطح جهانی به برندی شناخته شده تبدیل کرده است. اتوماسیون آبیاری و تغذیه در مصرف نهاده‌ها صرفه‌جویی شایانی ایجاد می‌کند و در عین حال میزان عملکرد محصول را افزایش می‌دهد. کنترل اقلیم هوشمند گلخانه نیز باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها می‌گردد.
شرکت زمین هوشمند ارتباط مستقیمی با افراد متخصص حوزهای مختلف کشاورزی بوجود آورده است تا با سرمایه انسانی- دانشی بالا در دپارتمان فکر افزار خود، بالاترین سطوح مشاوره‌های کشاورزی را ارایه نماید.
همچنین به اتکای سابقه 20 ساله هولدینگ در زمینه فناوری اطلاعات، این شرکت به صورت اولین شرکت تخصصی نرم افزارهای کشاورزی در زمینه‌های:
IT Master Plan ، Farming MIS، Mobile Farming و نرم افزارهای تخصصی حوزه کشاورزی و محیط زیست فعالیت می‌کند.

سال تاسیس1394
آدرسمیدان ونک، خیابان خلیل زاده، پلاک 28، طبقه اول، واحد شمالی
تلفن87634200