سامانه یکپارچه خدمات خودرو سپندار ایرانیان (CPAY)

سامانه یکپارچه خدمات خودرو سپندار ایرانیان (CPAY)

شرکت سپندار ایرانیان، با هدف نوآوری و هوشمند سازی پارک حاشیه‌ای شهرهای ایران، در آذرماه ۱۳۹۸ تاسیس گردید. پتانسیل‌ها و تجربیات شرکت‌های سهامدار شامل شرکت‌های فناپ، توسن و تجارت الکترونیک پارسیان در زمینه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری هوشمندسازی، پرداخت الکترونیکی و خدمات خودرو در شرکت سپندار ایرانیان تجمیع گردیده و موجبات تمایز این شرکت از رقبا در بازار گردیده است.
وجود چنین پشتوانه فنی و عملیاتی قوی و نیز سوابق اجرایی سپندار ایرانیان در پروژه‌های بزرگ کشور از جمله، ایجاد و راه‌اندازی سامانه کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای در کلان شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، کاشان، نوشهر و… . همچنین نوآوری در مدیریت هوشمند پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی، سبب شده تا شرکت سپندار ایرانیان به یکی از بزرگترین و خلاق‌ترین شرکت‌های کشور در حوزه خدمات پرداخت خودرو تبدیل گردد.
شرکت سپندار ایرانیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، توانمندی‌های فنی و منابع مالی، قادر است خدمات گسترده و تخصصی در حوزه خدمات خودرو را در بستر پلتفرم خود با نام تجاری سی پی (CPAY) در سطح کشور ارائه نماید.
سی پِی در افق بلند مدت خود در نظر دارد تا شیوه‌های جدید پرداخت از جمله VIP Payments و پرداخت اعتباری (credit card) را به صورت ارزی و ریالی توسعه دهد. روش‌های پرداخت در سی پِی و افزایش گسترده کاربردهای این نظام از مهمترین چشم اندازهای توسعه در آتی شهر هستند. همچنین بکارگیری فناوری‌های جدید از جمله افزایش کاربرد USSD، سامانه تخفیف‌های گروهی و امثالهم از دیگر اهداف سی پِی هستند که در حال حاضر به صورت پراکنده در کشور فعالیت دارند. سی پِی در نظر دارد این پراکندگی را به صورت یکپارچه به یک سامانه واحد ملی تبدیل کند.

سال تاسیس1398+
وبسایتwww.cpay.ir
آدرسخیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان شهید استاد مطهری ، پلاک 312 طبقه اول
تلفن91070677