بازار هوشمند سینا
شرکت بازار هوشمند سینا با سرمایهگذاری مشترک سککوک و مجموعه بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. ماموریت این شرکت پیادهسازی پلتفرم کسبوکاری و تامین مالی زنجیره تامین در شرکتهای زیرمجموعه بنیاد است و فعالیتهای تجاری خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرد. هدف اصلی این شرکت راهاندازی بازار الکترونیک خرده فروشی (B2C) و بینشرکتی (B2B)، ارائه راهکارهای تأمین مالی زنجیره تأمین، ارائه راهکارهای فروش اقساطی کالای بادوام و کاهش هزینههای مبادلات تجاری در بین شرکتهای گروه بنیاد است.
برخی از دستاوردهای اولیه این شرکت، اجرای طرح سبد کالای ماه مبارک رمضان در ابتدای سال ۱۳۹۹ (برای ۲۳۰۰ نفر- بصورت شخصیسازی شده در ۲۰ شرکت و ۱۰ نقطه)، فروش B2B مایجتاج شرکتها به ۲۰ شرکت از گروه بنیاد و خارج از آن، فروش B2C از طریق پلتفرم دیجیسینا به بیش از ۵۰۰۰ نفر از کارکنان بنیاد و ایجاد زیرساختهای SCF برای زنجیرههای داخل گروه بنیاد بوده است.