تراکنش همراه ایمن شاپ

تراکنش همراه ایمن شاپ

شرکت «تراکنش همراه ایمن» با نام تجاری «شاپ»، به‌عنوان اپراتور صندوق فروشگاهی هوشمند و کارتخوان‌های مدرن همراه، فعالیت خود را به‌صورت تخصصی از سال 1394 آغاز کرده است. این شرکت با اتکا به دانش فنی متخصصین خود و با رویکرد هوشمندسازی کسب‌‌و‌کار‌ها، اقدام به طراحی نرم‌افزار‌هایی در حوزه پرداخت و تجارت الکترونیک کرده است.
شاپ راهکاری یکپارچه برای هوشمندسازی فروش کسب‌‌وکارهای خرد است. تکامل صنعت پرداخت بعد از پول نقد با ظهور کارت‌های بانکی ادامه یافت و در ادامه در بستر تجارت الکترونیک شکل جدیدی به خود گرفت.
در راستای ایجاد رویکردی نوین و مدرن در شبکه‌ فروشگاهی با هدف نوآوری باز در ارائه‌ خدمات ارزش افزوده، پلتفرم شاپ در قالب یک سامانه و بستر جامع برای ارائه‌ خدمات یکپارچه‌ پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در نقطه‌ سرویس، مبتنی بر ابزارهای هوشمند و رایانش ابری معرفی شده است. این پلتفرم با ایجاد یک زیرساخت برای متمرکزسازی خدمات مورد نیاز ذی‌نفعان در زیست‌بوم هدف، ارائه‌ خدمات ارزش افزوده را تسهیل می‌کند.
سرویس‌های شاپ عبارتند از:
• شاپ‌بیز: نرم‌افزار هوشمندسازی فروشگاهی برای مدیریت کسب‌وکار است.
• اپلیکیشن شاپ: ارائه‌دهنده سرویس‌های پرداختی در راستای هوشمندسازی سبک زندگی است.
• شاپ مارکت: یک Marketplace است که امکان تعریف فروشگاه را برای صاحبین کسب‌وکار فراهم کرده و خرید را برای شهروندان تسهیل می‌کند.

سال تاسیس۱۳۹۴
وبسایتwww.shopp.ir
آدرسشهرک غرب، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه حیدریان، پلاک ۳۶