توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین

توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)

شرکت توسن در سال ۱۳۷۸ با هدف ايجاد بستري مستقل و بومي جهت طراحي و توليد محصولات و راهکارهای نوين در عرصه‌هاي مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداري و دولت الکترونیک، تاسيس و تا سال 1387تحت عنوان کیش‌وِیر و پس از آن با نام توسن به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور و ارگان‌های دولتی پرداخته است.
در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل و کارشناس فني سرآمد، با تخصص‌های متنوعی در راستای خلق ارزش در کسب و کار مشتریان توسن مشغول به فعالیت هستند.
راهکارهای توسن در اغلب بانک‌های خصوصي و برخي بانک‌های دولتي و اکثر موسسات مالي و اعتباري کشور عملیاتی شده و در حال بهره‌برداری می‌باشند. مضاف بر این در بسیاری از پروژه‌های مهم و راهبردی ملی در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای نظام (مانند پروژه سبد کالا) قابلیت‌های منحصر بفرد توسن مورد استفاده قرار گرفته‌است.
فناوری و زیرساخت به‌روز بکار رفته در خدمات و راهکارهای توسن این امکان را به مشتریان می‌دهد که ضمن بهره‌مندی از بستری یکپارچه و برخط، با اطمینان از انعطاف پذیری آن نسبت به تغییرات و پاسخ سریع به تقاضاهای محیط و نوآوری آسوده خاطر باشند.
عملکرد موفق در ارائه خدمات در داخل کشور منجر به تسری آوازه توسن به فراتر از مرزهای ایران زمین گشته و در حال حاضر توسن در عرصه‌های بین‌الملی نیز مشغول به ارائه راهکارهایی نظیر بانکداری جامع اسلامی است.

سال تاسیس۱۳۷۸
وبسایتwww.tosan.com
آدرسخیابان گاندی جنوبی، خیابان شهید برادران پالیزوانی (هفتم)، پلاک ۱۴