ریز سازگان تکین

ریز سازگان تکین

شرکت ریزسازگان تکین در سال 1382 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت در سالیان ابتدایی با طراحی و ساخت سامانه‌های ماکرویو مخابراتی فعالیت خود را شروع نمود. اما پس از رشد جهانی صنعت M2M این شرکت در جهت طراحی و تولید محصولات در زمینه M2M مسیر خود را تغییر داده است.
این شرکت خدمات و محصولات متنوعی را در حوزه الکترونیک، اتوماسیون و ابزار دقیق، در صنایع نفت و گاز و مخابرات، از زیرساخت و خدمات IT گرفته تا راهکارهای هوشمندسازی و مانیتورینگ ارائه می‌دهد. این شرکت در طول یک و نیم دهه فعالیت خود، در بخشی از پروژه‌های مهم ملی در زمینه‌های گوناگون به نقش‌آفرینی پرداخته است. نخستین پروژه‌ی مهم شرکت، «دستگاه تصحیح کننده الکترونیکی حجم گاز» بود که تمامی مراحل کار از طراحی تا نمونه سازی، پایلوت، تولید و اخذ استانداردهای داخلی و خارجی را به یاری کارشناسان متخصص خود، با موفقیت به انجام رساند.در پی این موفقیت، در سال 1391، شرکت تکین برای اولین بار در خاورمیانه، این محصول را با برند خود به بازار عرضه نمود.
شرکت تکین در طول 15 سال گذشته،خدمت‌رسانی به طیف وسیعی از مشتریان تجاری را در کارنامه خود ثبت کرده است و شرکت‌های بزرگ صنایع الکترونیک، صنایع دفاعی، صنایع نفت و گاز و انرژی، صنایع تولیدی، سازمان‌های عمومی و صنعت حمل ‌و ‌نقل از جمله مشتریان کلیدی شرکت به شمار می‌روند.
ساخت تجهیزات اتوماسیون صنعتی و کنتور هوشمند با کمک فناوری IOT و ترکیب آن با فناوری Block Chain و Smart Contract روی سخت‌افزار از برنامه‌های آتی این شرکت است.

سال تاسیس1382
وبسایتwww.takin.co
آدرسمیدان فاطمی - میدان گلها - خیابان رادافزون (4/1) - پلاک 111
takin