همرو تدبیر ایده
در همرو مجموعهای از متخصصان توسعه سازمانی، منابع انسانی، روانشناسی و آموزش گرد هم آمده اند که با تمرکز بر جنبههای انسانی کسب و کارها و ایجاد تغییر در رفتار و سطح تعاملات، چالشهای سازمانی را حل نمایند و به سازمانها کمک کنند تا مشتریان راضیتری داشته باشند، محصولات و خدماتی متناسب با نیاز بازار ارائه دهند و در نهایت به سودآوری بالاتری برسند.
فلسفهی همرو شامل جستجوی ارزشمندیها به معنی مشخص کردن ارزشمندیهای سازمان و استفاده از این ویژگیها درجهت توسعه یا ایجاد تغییرات، همآفرینی به معنی ایجاد یک رابطهی مشارکتی با مشتریان جهت خلق مشترک و حل مسائل سازمانی، عبور از خود به معنی تلاش برای شناسایی معیارهای موفقیت مشتری و اقدام در جهت تحقق آنها نه حرکت در جهت موفقیت خودمان و در نهایت نتیجهگرایی به معنی شفاف کردن نتایج هر مسیر و ایجاد تعهد برای خود و مشتریان در جهت اجرای راهکارها تا حصول نتایج ملموس.