تجارت الکترونیک هوشمند آینده

تجارت الکترونیک هوشمند آینده (بهین مارت)

شرکت تجارت الکترونیک هوشمند آینده در سال 1395 در گروه توسن به عنوان یک شرکت استارت آپ و با تکیه بر تجربه کارکنان در زمینه اجرای پروژه‌های حوزه پرداخت، تجارت الکترونیک و شبکه تخفیف به منظور نوآوری در ارائه خدمات رفاهی کارکنان و نیز ایجاد زیرساختی مناسب جهت بهره‌مندی سازمان‌ها برای معرفی خدمات خود و توسعه بازار سایر کسب‌وکارها در همین حوزه تأسیس گردید و در طول یک سال گذشته با افزایش زمینه فعالیت خود شروع به گسترش بازار مشتریان خود نموده و در این راستا با سازمان‌های مختلف اقدام به مذاکره و عقد قراداد جهت ارائه خدمات نموده است.
شرکت تجارت الکترونیک هوشمند آینده با بهره‌گیری از مشارکت فعال کارکنان و شبکه شرکای تجاری خود فرآیندهای چابک خدمت رسانی به مشتریان سازمانی را جهت ارائه خدمات رفاهی کارکنان به وجود آورده است .
استفاده از راهکارها و فناوری‌های نوین در شرکت منجر به ارائه خدمات و فروش کالا منطبق با نیازهای پیچیده مشتریان شده است. شرایط ویژه و اعتبار سنجی شرکت این ارتباط برد-برد را تسهیل می‌نماید.
شرکت تجارت الکترونیک هوشمند آینده جایگاه خود را به عنوان یکی از ده (10) SME نوآور و مرجع در ارائه راهکارهای مدیریت خدمات رفاهی در بازار B2B با پشتوانه سبد کامل خدمات و شرایط اعتباری دنبال می‌کند.

سال تاسیس1395
وبسایتwww.smartfecom.ir
آدرسخیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، پلاک ۵۷، واحد 4 طبقه اول
تلفن87634500
smart e