تراکنش همراه توسن

تراکنش همراه توسن (مانی‌تک)

شرکت «تراکنش همراه توسن» با نام تجاری «مانی‌تک» یک شبکه امن و مستقل از ماشین‌های بانکی است که زیرمجموعه شرکت توسن‌تکنو بوده و فعالیت خود را از سال 1394 با ظرفیت بیش از 80 نقطه سرویس و پشتیبانی در سراسر کشور و با سابقه واگذاری بیش از 1100 دستگاه خودپرداز به اشخاص حقیقی و حقوقی آغاز کرده است.
مانی‌تک تحت عنوان کسب‌وکار IAD در صنعت فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت ایران شکل گرفته است. IAD مخففIndependent ATM Deployers یا شبکه توسعه‌دهندگان خودپردازهای مستقل است که در تمام نقاط جهان نمونه‌های موفق آن رشد کرده و در حال ارائه سرویس هستند. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ خودپرداز فعال در سراسر ایران تحت لیسانس مانی‌تک در حال ارائه سرویس هستند. بعضی از بانک‌های ایرانی نظیر بانک دی از طریق برقراری امکان ارتباط با سوییچ در حال همکاری با مانی‌تک می‌باشند.
مأموریت اصلی شرکت تراکنش همراه توسن، ایجاد شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی در سطح کشور با هدف نوآوری در سرویس¬های موجود و ایجاد دیجیتال IAD با ارائه خدمات ارزش افزوده است.
این شرکت، سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های فناوری هوش مصنوعی و با نوآوری در حوزه موبایل بنکینگ، به توسعه محصولات خویش بپردازد. ارائه اپلیکیشن موبایل و کیف پول دیجیتال از جمله سرویس¬های دیجیتالی طراحی‌شده برای مانی‌تک هستند.
امور عملیاتی از قبیل نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی، کشف تقلب، کنترل تراکنش‌های صوری و مبارزه با پولشویی، تعریف ترمینال، مغایرت-گیری، تسویه، مانیتورینگ، سرویس‌های مرکز تماس و … از خدمات در حال ارائه مانی‌تک می¬باشند.

سال تاسیس1399
وبسایتwww.tosanmt.com
آدرسخیابان مطهری، بعد از خیابان جهانتاب، پلاک 163
تلفن43054000
money